leven op Osmington bay - Reisverslag uit Osmington, Verenigd Koninkrijk van Toine Dings - WaarBenJij.nu leven op Osmington bay - Reisverslag uit Osmington, Verenigd Koninkrijk van Toine Dings - WaarBenJij.nu

leven op Osmington bay

Door: Toine Dings

Blijf op de hoogte en volg Toine

16 Juni 2017 | Verenigd Koninkrijk, Osmington

Eenmaal een aantal trainingen gehad en al een aantal activiteiten geven was ik al aardig gewend aan het leven op Osmington bay.
Vanzelfsprekend waren een aantal dingen nog heel erg wennen.
Een voorbeeld hiervan is de drukte om je heen. Er zijn namelijk altijd mensen om je heen. Het enige moment dat je een beetje voor jezelf had was het moment dat je onder de douche stond. En zelfs dan hoorde je mensen om je heen.

Ook het eten was heel erg wennen. We kregen namelijk 3 warme maaltijden per dag. Iets wat compleet nieuw voor me was.

Het voordeel van de manier van leven was dat je veel nieuwe vrienden maakte en iedereen elkaar ook heel erg hielp. Als je van kamer verhuisde stond er een heel team klaar om te helpen met spullen dragen. Het was een heel erg fijne gemeenschap om te wonen.