De training begint - Reisverslag uit Torquay, Verenigd Koninkrijk van Toine Dings - WaarBenJij.nu De training begint - Reisverslag uit Torquay, Verenigd Koninkrijk van Toine Dings - WaarBenJij.nu

De training begint

Door: Toine Dings

Blijf op de hoogte en volg Toine

28 April 2017 | Verenigd Koninkrijk, Torquay

Eenmaal aangekomen op de trainingslocatie Barton hall had ik 3 dagen betaald verlof. Tijdens deze 3 dagen heb ik hard gewerkt aan een rapport over de taalreis. Dit rapport bevatte ook een verbetervoorstel over hoe de taalreis verbeterd kan worden.
Tussen het werken aan het rapport was er natuurlijk ook tijd voor ontspanning.
Gelukkig kende ik ook een aantal mensen die aanwezig waren op de training die voordat ik start bezig is. Hier heb ik dan ook een aantal gezellige avonden mee gehad.

Na deze paar dagen rust was het tijd voor de training. Ik verhuisde naar een andere kamer en kreeg ook een kamer genoot.
De training was erg intensief. We begonnen s'morgens meestal rond een uur of 8 waarna er gezamenlijk ontbeten werd en we vervolgens richting de klaslokalen gingen waarin we les kregen. Tussen de lessen door werd er volop geoefend met spelletjes en voor een groep staan zodat iedereen zo goed mogelijk voorbereid was voor het echte werk.

De training was erg leuk maar erg intensief ook omdat de dagen vaan heel lang waren ( van 08:00 tot 21:00 vaak) en daarna nog vaak een drankje in de bar gedaan werd.

Aan het eind van de week was er een soort van examen. waarin je een sessie van 20 minuten moest afleveren tegenover groepsgenoten. Deze sessie bevatte een aantal spellen die op een bepaalde wijze uitgelegd moesten worden.

Dit examen heb ik direct gehaald.
Er volgende nog een E.H.B.O examen en toen waren we klaar voor het echte werk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Torquay

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2017

voor herhaling vatbaar

16 Juni 2017

leven op Osmington bay

07 Mei 2017

De start

28 April 2017

De training begint

22 April 2017

Thuis
Toine

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 3846

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: