De start - Reisverslag uit Osmington, Verenigd Koninkrijk van Toine Dings - WaarBenJij.nu De start - Reisverslag uit Osmington, Verenigd Koninkrijk van Toine Dings - WaarBenJij.nu

De start

Door: Toine Dings

Blijf op de hoogte en volg Toine

07 Mei 2017 | Verenigd Koninkrijk, Osmington

Het PGL center in de buurt van Weymouth was geweldig. Gelegen aan de zee boven op een klif kon je genieten van een prachtig uitzicht.
De accommodatie waar ik in terecht kwam was ongeveer 40 jaar oud en dus niet meer in de beste staat. Dit mocht de pret niet drukken want door alle leuke mensen om me heen werd het toch heel gezellig.

Er moest natuurlijk ook gewerkt worden. we werden klaargestoomd voor het geven van activiteiten d.m.v. trainingen. Dit vond ik erg leuk om te doen omdat je tijdens de trainingen ook de kans kreeg om nieuwe mensen te ontmoeten.

Mijn favoriete activiteit om te geven was sensory trail. hierbij was het de bedoeling dat je kinderen/jongeren uitdaagde door ze te blinddoeken en vervolgens een opdracht gaf die ze als groep moesten voldoen. Een voorbeeld hiervan is het maken van een vorm met een touw.

Na het doen van enkele opdrachten bracht je de gehele groep geblinddoekt naar een parcours dat ze geblinddoekt af moesten leggen. Hier waren de nodige obstakels em moest er goed samen gewerkt worden.
Aan het einde van een activiteit deed je met de groep een evaluatie om te zien wat ze er van geleerd hebben.

Per dag deed je zo'n 4 (verschillende) activiteiten met verschillende groepen.

Andere activiteiten waar ik ook voor getraind was zijn. Boogschieten, tunneltrail, hike, luchtbuks schieten, orienteering,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Osmington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Augustus 2017

voor herhaling vatbaar

16 Juni 2017

leven op Osmington bay

07 Mei 2017

De start

28 April 2017

De training begint

22 April 2017

Thuis
Toine

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 3855

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: